Obchodní podmínky

1 Provozovatel - Základní údaje

AGRO – EL, spol. s r.o.
K Suchopádu 771/4
669 04 Znojmo, Přímětice
IČ: 47916214
DIČ: CZ47916214
tel: +420 515 241 980

2 Objednávka zboží

2.1 Závaznost objednávky

Každá objednávka učiněná prostřednictvím internetového obchodu AGRO – EL je závazná. Závaznost objednávky je podmíněna řádným vyplněním veškerých předepsaných náležitostí objednávkového formuláře a úspěšným odesláním ke zpracování. O úspěšném provedení objednávky je zákazník informován prostřednictvím elektronické pošty.

2.2 Storno objednávky

Objednávku je možné zrušit prostřednictvím e-mailu (info@agro-el.cz) nebo telefonicky (+420 515 241 980) nejpozději 6 hodin po obdržení potvrzení o objednání. Při stornu objednávky je třeba tuto vhodně identifikovat (např. číslem objednávky).

V případě, že objednané zboží bude již uhrazeno, bude příslušná platba vrácena zpět odesílateli. Vrácená částka může být snížena o bankovní poplatky, jestliže příslušné bankovní služby podléhají zpoplatnění.

3 Zaslání zboží

3.1 Dodací doba

Obecně

Dodací doba je kompromisem mezi co nejrychlejším uspokojením požadavků zákazníka a maximální čerstvostí zboží, protože nic nechutná tak jako čerstvě vylisovaný olej. Objednané zboží je expedováno vždy v co nejkratší možné době. Dodací doba souvisí s výrobními možnostmi a závisí na deklarované dostupnosti zboží. Dostupnost zboží je deklarována trojím způsobem:

  • Zboží skladem – zboží je expedováno následující den po dni odeslání objednávky
  • Očekávaná expedice dne DD.MM. – zboží není skladováno, expedováno je vždy po vylisování, uvedené očekávané datum expedice souvisí s datem lisování a je orientační, skutečná expedice se proti uvedenému dni může lišit o +/- den
  • Zboží je nedostupné – nabízené zboží by mělo být vždy dostupné (skladem nebo očekávaný den expedice). Výjimečně se však může stát, že zboží je dočasně nedostupné.

Lněný olej

Lněný olej vybočuje z výše uvedených pravidel. Jeho specifický charakter vyžaduje také specifický přístup. U tohoto oleje je vždy uvedeno předpokládané datum expedice, která odpovídá skutečnosti, že lněný olej je lisován zpravidla jednou za 14 dní. Lněný olej není skladován.

Smíšené objednávky

Objednávka obsahující více produktů je odesílána vždy najednou. Např. je-li součástí objednávky lněný olej, je objednávka odesílána, jakmile je možné expedovat lněný olej (tedy po čerstvém lisování).

3.2 Doprava zboží a poplatky

Poplatky se liší v závislosti na volbě dopravce a způsobu platby.

Zasílání zboží

Česká pošta (cena včetně DPH)

  • 140 Kč při zaslání v rámci ČR
  • 270 Kč při zaslání v rámci SR
  • platba dobírkou je navíc zpoplatněna 30 Kč

Pro zasílání zboží prostřednictvím České pošty je využívána služba "balík do ruky". Zboží je zpravidla doručeno následující den po podání zásilky.

DPD (cena včetně DPH)

  • 130 Kč při zaslání v rámci ČR
  • 270 Kč při zaslání v rámci SR
  • platba dobírkou je navíc zpoplatněna 30 Kč

Zboží je zpravidla doručeno následující den po podání zásilky.

Zásilkovna - doručení na adresu (cena včetně DPH)

  • 100 - 310 Kč dle váhy zásilky při zaslání v rámci ČR
  • 113 - 310 Kč dle váhy zásilky při zaslání v rámci SR
  • platba dobírkou je navíc zpoplatněna 30 Kč

Zásilkovna - pobočky Z-Point (na výdejní místo) (cena včetně DPH)

  • 70 - 310 Kč dle váhy zásilky při zaslání v rámci ČR
  • 98 - 367 Kč dle váhy zásilky při zaslání v rámci SR
  • platba dobírkou je navíc zpoplatněna 30 Kč

Další způsoby doručení

Objednané zboží je možné vyzvednout osobně v pracovní době na provozovně společnosti (adresa viz výše). Zákazník je informován, jakmile je zboží připraveno k odběru.

Obecně

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Platba za zboží

Platbu za zboží je možné provést celkem trojím způsobem, vždy však zároveň záleží na volbě způsobu zaslání zboží:

  • Platba převodem - platba celkové ceny je provedena ve prospěch účtu č. 19-5055560227/0100. Jako variabilní symbol musí být uvedeno číslo objednávky. Informace o platbě obdržíte e-mailem. Zboží je odesláno, jakmile dojde k připsání platby na účet. Tento typ platby není umožněn pro objednávky ze Slovenska.
  • Platba dobírkou - platba celkové ceny je provedena při převzetí zboží od zasilatele.
  • Platba v hotovosti - platba celkové ceny je provedena při osobním odběru zboží na provozovně Agro-El.
  • Online platba kartou - nejrychlejší způsob placení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.  
  • Online bankovní převod - okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Provozovatelem platební brány je společnost ComGate Payments a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267. 

4 Záruka a reklamace

Reklamacím se snažíme maximálně předcházet. V případě, že se reklamace vyskytne je řešena vždy individuálně přímo s konkrétním zákazníkem a k jeho spokojenosti.

4.1 Záruční doba

U většiny zboží je na obalu uvedena maximální trvanlivost. Tato trvanlivost je podmíněna řádným skladováním zboží.

4.2 Postup reklamace

  • Reklamaci nahlaste neprodleně po zjištění závady prostřednictvím e-mailu info@agro-el.cz nebo telefonního čísla +420 515 241 980.
  • Další postup bude dohodnut individuálně. Zpravidla je třeba vrátit reklamované zboží (odeslat na adresu AGRO-EL např. prostřednictvím České pošty formou doporučeného balíku nebo cenného balíku pojištěného na hodnotu zboží).
  • V případě oprávněné reklamace má zákazník kromě kupní ceny zboží nárok také na náhradu poštovného souvisejícího s vrácením zboží (tyto náklady se uplatňují proti dokladu o přepravě zboží).

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • přepravou zboží
  • nesprávným skladováním zboží
  • nesprávným použitím zboží

4.3 Odstoupení od smlouvy

Právo zákazníka na odstoupení od smlouvy

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném obalu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

Právo dodavatele na odstoupení od smlouvy

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodejce zákazníkovi a zákazník prodejci veškerá přijatá plnění.

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodejci, např. elektronicky na emailovou adresu info@agro-el.cz nebo tuto skutečnost oznámí písemně na adresu provozovatele.

Při odstoupení doporučujeme uvést: číslo objednávky a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží.

Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu prodejce, kde prodejce bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží.

Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodejci v neporušeném stavu, nepoškozené, nerozbalené, kompletní (včetně všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

5 Ochrana osobních dat

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOU“).

Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, a to za účelem uzavření této Smlouvy, provozování informačního systému webové stránky, vymáhání práv z kupní smlouvy a k marketingovým účelům. (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího odstranit z databáze. Osobní údaje kupujících jsou zabezpečeny proti zneužití.

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření prodávajícím archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze prodávajícímu.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení

- požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil vzniklý stav

6 Závěrečná ustanovení

Vyhrazujeme si právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky budou vyhlášeny vhodným způsobem na internetových stránkách www.agro-el.cz nejméně měsíc před nabytím účinnosti.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz